سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا حق
آگاهترین مردم به خود، بیمناکترین آنها از پروردگارش است [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:     

بسم الله الرحمن الرحیم

شفای سوختگی



برادر حاء می گوید:



غروب ماه مبارک رمضان موقع افطار ٬در اثر انفجار ترقه٬آتش سوزی مهیبی روی داد و دو برادرم محمد رضا۶۵٪ومجتبی۳۵ ٪بدنشان سوخت. بلافاصله آنها را به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری رسانیدهو بستری نمودم.روز بعد که به بیمارستان مراجعه کردمدیدم که نمی توانم آنها را بشناسم٬ بر اثر سوختگی سر و صورت قابل شناسایی نبودند. بعد از سه روز دکتر کلانتری ٬رئیس بیمارستان ٬اظهار داشت ٬بیمارانی که ٪۴۵ سوختگی داشته باشند ٬امکان زنده ماندن دارند. اما برادرانم وضع وخیمی داشتند و دکتر آنها را جواب کرده بود.



با توکل به خدا آنها را به منزل آوردیم با کمک دکتر خصوصی و با دادن سرم و تقویت یکی دو هفته آنها را زنده نگه داشتیم ٬گوسفندی نذر کردیم تا ایشان شفا پیدا کنند. خواهرم که همسر شهید است٬خواب دیده بود:امام زمان عج الله تعالی فرجه به ایشان فرمودند که من شفای مریضهای شما را از خداوند خواسته ام نگران نباشید.



از آن به بعدحال برادرانم رو به بهبودی رفت و الحمدالله به برکت دعای امام زمان علیه السلام شفا گرفتند.



از این گونه داستانها بسیار می باشند که اطرافیان مریض مورد نظر خواب میبیند که امام زمان علیه السلام به ایشان مژده سلامتی مریض را میدهند ٬یا اینکه مریض خودش نذر و توسل میکند(در مورد امام زمان) یا اینکه قبل از عمل یک بار به مسجد جمکران می آید و هنگام مراجعت به بیمارستان متوجه می شود که نیازی به عمل نیست و شفا پیدا کرده است.به علت زیاد بودن این موارد از ذکر اینها خودداری می شود.و علاقمندان می توانند به کتاب کرامات المهدی عج الله تعالی فرجه   انتشارات مسجد مقدس جمکران مراجعه بفرمایند . این مواردی که ذکر شد از این کتاب می باشد.



لازم است که توجه داشته باشیم این موارد داستان نیستند بلکه معجزه ای از امام می باشد و نباید داستان وار خوانده شود و به راحتی از این موارد گذشت و فراموش کرد.



مطالب بالا( شفا یافته گان) از کتاب امام زمان عج الله و جمکران می باشد  

التماس دعا


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ